Cu capital sută la sută românesc: Ritter Broker. O afacere.

A fost înfiinţată de doi tineri antreprenori cu experienţă în multinaţionale, axată pe brokerajul de asigurări. Compania a ajuns în opt ani de activitate la cifre de afaceri consistente.

Oare au lăsat cu greu poziția ocupată într-o multinațională pentru a își îndeplini visul?  Și anume acela de a crea și de a ridica propria sa afacere cu capital 100% românesc? Să nu forțăm nota, și să aflăm câte ceva despre cei “implicați“.   

Alexandra Brătescu, Directorul de vânzări al Ritter Broker, a absolvit Facultatea de Finante, Asigurări, Bănci și Burse de Valori în anul 2008 și la scurt timp după aceasta a început să lucreze în divizia de Trezorerie și Arbitraj a unei bănci austriece din România. Cumulând o experiență de peste 5 ani, s-a alăturat Ritter Broker și fondatorului Catalin Vasile în piața de brokeraj în asigurări, zona complet nouă profesional, însă plină de provocări.

Cătălin Vasile, Directorul General, a absolvit Facultatea de Studii Economice Europene și încă din timpul facultății a lucrat în industria auto, iar ulterior în piața de brokeraj în asigurări.

” Din experiența timpului și a zonei specifice de afacere, a modului în care piața de asigurări s-a dezvoltat, dar și din tipurile de spețe cu care ne-am întâlnit, am învățat că este bine să avem un portofoliu de clienți mixt pentru a asigura continuitatea și pentru a crește linia de afacere și pentru a plasa riscul în cât mai multe părți”, spune Alexandra Brătescu.

” Am ajuns la o maturitate a afacerii, avem multă experiență acumulată, astfel încât avem ce transfera viitorilor parteneri în franciză. Cred în primul rând că trebuie să definim corect termenul de franciză în brokerajul de asigurări, în care francizatul Ritter Broker va beneficia de avantajul de a lucra ca broker de asigurari alături de francizor, care îi va pune la dispoziție experiența dobândită. Am gândit franciza Ritter Broker ca pe o formă de dezvoltare, adunând în familia Ritter și agenți economici, care doresc să iși mărească veniturile, dar nu dispun de un capital financiar destul de mare, cât și de experiența necesară pentru a porni singuri la drum”, adaugă Cătălin Vasile.

Modelul de franciză Ritter Broker a fost construit avându-se în vedere posibilitatea de a crea sinergii cu afaceri deja eistente. Și care activează în zona de Business-To-Consumer. Astfel că franciza reprezintă o “stradă cu dublu sens”.

Nu în ultimul rând, de la cei doi aflăm că piața asigurărilor din România se află la un nivel modest, comparativ cu cea a altor state membre din Uniunea Europeană. În final, dacă discutăm despre obiectivele francizei Ritter Broker pe termen lung, pe lângă dezvoltare națională, obiectivul lor principal o să rămână clientul și oferirea celor mai bune servicii profesionale de intermediere, consultanță și desigur suport în asigurări.

Rămâne de văzut și de …auzit, în continuare de la cei care se ocupă de această afacere cum le este prezetul și cum le va fi viitorul!

 

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s