LANIDOR, sau ce se întâmplă atunci când vara indiană se îmbină cu blues boho și floare sălbatică!

O varietate de tonuri de albastru, de la cele mai închise, la cele mai delicate, având rolul principal în țesături ușoare și fluide…O explozie de țesături și elemente decorative cu cele mai pure reflecții ale unei țări cu adevărat exotice și interesante, așa cum este India…Elemente arhitecturale și culoril calde… Modele delicate florale, romantism și personalitate…V-am trezit curiozitatea?

 

Povestea a început în 1966, în Portugalia, odată cu decizia proprietarului unei fabrici care producea fire pentru tricotaje, de a deschide un magazin de prezentare pentru a-și vinde produsele mai ușor. Începând cu anii 80, lanțul de magazine Lanidor – căci despre acest brand este vorba a început să intre pe segmentul de îmbrăcăminte pentru femei „ready-to-wear”. La începutul anilor 90, și cu actuala generație a familiei Xavier, LANIDOR a devenit o rețea de magazine, începând totodată și achiziția altor branduri în paralel cu strategia de extindere și pe alte piețe.

Retailerul de modă LANIDOR face parte din grupul cu același nume, grup care mai deține brandurile: Globe, brand de lux lansat în Spania și achiziționat ulterior de compania portugheză; Quebramar, linie de haine destinată inițial bărbaților, actualmente având și o linie pentru femei; Casa Batalha, brand de accesorii, cel mai vechi din Portugalia, datând din 1635, și Companhia do Campo, brand home decor.

Brandul LANIDOR, prezent la etajul unu al mall-ului ParkLake, a intrat în România sub formă de franciză deținută de către firma QAZ Fashion Retail, în luna septembrie 2016, și se încadrează la categoria industriei de modă premium.  La nivel internațional, brandul LANIDOR, cel mai mare retailer portughez de haine pentru femei, este prezent cu unități deschise în zece țări din Uniunea Europeană, dar și din afara continentului, România fiind cea de-a 11-a țară în care brandul de modă este disponibil. 

„Noua colecție Primăvară-Vară 2017 va cuprinde articole vestimentare și accesorii care pun accent pe detalii și design, un manifest pentru culoare și energie, oferind bună dispoziție în orice ținută. LANIDOR este un brand cosmpolit, care se adresează femeilor puternice și moderne, dar care își doresc un look feminin și sofisticat, și care nu se tem să poarte culori și materiale deosebite”, spune Adrian Dumitrescu, managing partner, QAZ Fashion Retail. 

În prezent și la modul general vorbind, brandul LANIDOR deține șapte concepte inovative: LA Woman, brandul prezent și în România, pentru început, LA Kids & Junior, linie de haine pentru copii cu vârstă între trei luni și 12 ani, LA Accessories, LA Caffe, un lanț de cafenele și restaurante, LA Outlet, LA Shop Online, brand disponibil pentru comenzi inclusiv în România și LA Eyewear.

La nivel internațional, LANIDOR își va continua strategia de a deveni un brand global, păstrând Spania ca piață prioritară, vizând în prima parte a anului 2017 intrarea pe piețe precum Dubai și Arabia Saudită.

 

Prin urmare, un brand nou pe piaţa românească, interesant pentru consumatorul de fashion care încă nu îl știe, dar ar trebui. Pe principiul că dacă nu ştie brandul, nu cunoaşte nici calitatea acestuia! 🙂

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s